Ina här

Nu så är jag här igen:) saknat mig? förmodligen inte... hahaha
Varit på jobbtorget, varit rätt lugnt där, typ som att vara i skolan, fast man söker jobb, förber sig inför arbetsinterljuver och sånt.
Men jag har fått jobb på Delicato i tre veckor:D yäääy. Börjar den 6 september. Hemska tider dock. 12-21.
Sov morgon och bra med betalt, synd att klaga.
Ska tydligen på kräftskiva på lördag, jag som h*tar kräftor och sånt! vet inte, hur när och vart.. Om våran kära Jessica hade varit här så hade hennes kommentar varit "det är bara du som lyckas din åsna", något i den stilen.

Förresten är det bara jag som saknar henne? kooooom hem Jessica! <3
Men jaa, jag måste tyvär vidare. Ska på Bandit fest på harry b james eller till en kompis. Så måste bli klar:)

slänger in en låt som vi alla känner igen;)




peace and love!

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0