emelie här

Alltså ja hinner inte ens uppdatera min egen blogg o nu ska jag uppdatera jessicas oxå haha ;)
Min dag började iaf med att jag tog tåget från borlänge klockan tio, kom fram till sthlm vid halv ett då mötte en tjejkompis upp mig sedan drog vi direkt till skolan. När vi kom dit fick vi reda på att vi är lediga imorgon *wiiihoo*! Så imorgon blire en tripp till min hemstad, falun. Och ja, för er som inte visste kommer jag därifrån :P Liten stad med 55 000 inv. "de du inte vet om dig själv de vet alla andra" - ungefär så är det där :)

Och medan jessica ligger o pimplar paraply drinkar så får vi andra frysa ihjäl här hemma i sverige, det har varit ruggigt jävla kallt och ja funderar stark på att ta fram VINTERJACKAN?? :O Hösten är fan här, helt sjukt.

JESSICA KOM HEM!! :D:D


ne nu lär ja dra på mig nattmössan o krypa ner under täcket, natti natt <3

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Jenny Halvardsson

Nu är jag tillbaka efter sommaruppehållet! :)

2010-08-27 @ 20:11:29
URL: http://jennyhalvardsson.blogg.se/
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Hej!

Förlåt för jag inte svarat på din kommentar men skolan tar så mycket tid så jag hinner inte blogga.

Men jag ska försöka bättra mig!:)<3

Hoppas allt är bra med dig!:)<3

Kram

2010-08-27 @ 22:15:55
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: Becca med C

Nu är jag äntligen tillbaka efter två veckors tid!! Var är jessica :O? Krmaisar

2010-08-29 @ 16:52:58
URL: http://bmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0