Onsdag 14:00

Vaknade idag ungefär vid 7 fast jag skulle gå upp klockan sex men men, hade ont i halsen så tror sammanlagt att jag drak 4 koppar te men det hjälpte tyvär inte. Anna kom till mig runt 8 men vi började tydligen inte för en 10:20. Så vi drog hemifrån min runt halv tio. Kom till skolav va bara jag & anna dära plus 2 till. Hade en lektion skit tråkig satt o kollade ut igenom förnsteret då och då istället men gjorde iallafall det jag skulle göra, sen hade vi Engelska ochg ny lärare tror hon va bra faktist ung i alla fall Men slutade vi så jag drog hem och nu sitter jag hära hemma och tar det lungt, väntar på att klockan ska gå sen ska ja gå på en jobb grej.

Sista dagen i morron i skolan sen så är vi lediga på fredag skönt skönt!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0