Narkotika/Droger

Allt fler och fler använder idag droger, iallafall i min närhet så är det allt fler och fler och mycket ungdomar så som äldre också. Själv har jag aldrig testat någon form av drog och skulle inte heller kunna göra det. Men det är ju bara för att jag ah varit med om massa saker kring folk som har gått på droger.

Men jag förstår igenkligen inte vad som är så kul med att ta droger, okej jag fattar tillslut man blir beroende men fortfarande så har ju alla ett val att välja om dom ska testa eller inte. Man kanse testar men vad är det roliga med det? Finns de tnågon som man förklara det för mig ?

Det är dyrt också folk sätter sig i skullder och alla kanse inte heller kan betala tillbaka och ja då kanse dom får straff för det eller hamnar i krimenellt såkallade "umgäng".

Snälla det finns saker ni kan göra med ere liv, droger är inte någon framtid! Ni kan komma mycket längre än att fastna med det. Många kanse tar droger för att bli omtyckt, smalare, vara den som vågar allt ovs. Det finns igenkligen så mycket.

för mig kommer det nog alltid vara ett ? folk kanse fattar att dom borde sluta när de kanse ligger jätte sjuka eller till och med in för döden och vssa kanse tyvär dö pga drogerna..


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Rebecca

Droger är något man överhuvudtaget inte ska hålla på med.

Alla klassar droger som :

Narkotika

Hash

Amfetamin.. osv..

Men de folk kanske inte tänker på är att alkohol är det en drog?

Ja visst är det de.

Det har också ett beroende framkallande effekt.

Så tänk på det allihopa ! =)

2009-09-09 @ 12:50:49
URL: http://tingwalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0