Trött

Idag så var jag i skolan, gick väl bra faktist hade muntlig redovisning om religoner och det gick jätte bra! Sen så slutade jag 11, men satt i skolan med Anna & Hashim och snackade typ i en timme. Sen drog vi hem pluggade lite tog det lungt bara. Sen åkte vi iväg med mamma och hjälpte henne med lite saker.Nu sitter jag hära hemma och väntar på ingeting igenkligen eller jo ska kolla på tv ikväll men det är inte än. Måste igenkligen plugga för jag har prov i morgon men jag ORKAR INTE! Ska nog göra det i morron innan skolan! Nu ska ja sitta vid datan en stund, sen laga mat till la familia!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: malin fröderberg franzén.

hallå sötnos!

är allt bra med dig?



svara gärna på min fråga i bloggen.

2009-10-07 @ 19:16:58
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/
Postat av: Becca med C

SV: Hahaha ja du. Sängen har tydligen varit med om för mycket. Så helt plötsligt åkte hela benet, och där låg vi på golvet helt chockade. Hahaha!

2009-10-07 @ 21:24:05
URL: http://bmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0