Tänk på dig själv

Behandla andra så som dom behandlar dig, varför ska du offra mera om dom inte offrar lika mycket? Tro mig det är inte värt det. Det är bara du själv i slutändan som kommer må dåligt inte den/dom! Våga stå för det du vill här i livet, och gör det du vill göra så ska du se att du kommer komma hur långt som hälst! Du är född själv då kommer du klara det tro mig du måste bara ha rätt inställning till det :)

Livet är inte en dans på rosor, många gåner så faller man ner igen och är där man startade men då är det bara att börja bygga upp dig till toppen igen! Man behöver dom dära "fallen" då och då för att kunna lära sig någonting av dom.

Jag har lärt mig massa med saker, men just nu håller jag på att bygga mig upp till toppen igen ifrån att fallit ner till botten, men jag vet att jag kommer klara det, för jag har jätte många som stöttar mig i det jag gör!!

Hur långt har du kommit i livet? , har du lyckats med det du vill ?

Så nu har jag skrivit av mig lite om det som fanns inom mis just nu
ska ta ett skönt bad så uppdaterar jag nerare


KÄRLEK & RESPEKT


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Clara

sv: men hallååååå babe! VAD GÖR MAN NÄR MAN FYLLER ÅR :O? SUPER :D:D:D hih hjärta

2009-10-27 @ 20:48:29
URL: http://claraalexandra.blogg.se/
Postat av: malin fröderberg franzén.

ja det har jag :) vad hittar du på idag?

2009-10-28 @ 12:08:47
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/
Postat av: Becca med C

Det har dom, den är iaf lite bättre nu. Vad händer ikväll :)?

2009-10-28 @ 15:00:46
URL: http://bmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0