Godmorgon

Va uppe kvart över 5 i morrse, låg i sängen och kollade på film. Sen vid kvart över 6 gick jag upp klädde på mig drack te kollade på the voice och lite sånt. Nu ska jag bara sminka mig sen är jag faktist klar för att röra mig emot skolan idag. Sluta ganska sen och ska träffa en person efter skolan så vet inte när jag kommer att blogga antagligen ikväll. Hoppas att dom ringer ifrån The phonehuse idag, snart blir jag riktigt galen på vad dom håller på med! Nu har min telefon snart varit borta i 2 och en halv månad! SKA ALDRIG MERA KÖPA NÅGONTING DÄR IFRÅN!!

nej ni nu ska ja försöka få upp girlsen till skolan, vi höres ikväll!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Robert SC

ÅH! Gillar din jacka. Den ser jag lite överallt i min umgängeskrets. Så het!



Färgerna passar till dig :P Tihi!

2009-10-07 @ 23:43:33
URL: http://saskas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj så tidigt du var då.



Jättefin bild vill jag säga :) Kram!

2009-11-19 @ 21:59:53
URL: http://saskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0