De sägs att det hjälper att skriva av sig ? Jag ger det ett försök

Vet inte vad jag har i mina tankar just nu, allting är bara tomt. Jag som hade tagit mig så långt allting i mitt liv var perfekt, hade kommit förbi all sorg, dåliga saker och blivit en stark person! Jo iförsig det är jag ju fortfarande och stark kommer jag alltid att vara, men de e som om mitt liv är ett tänstikstorn, man bara bygger och bygger, sen när du minst annar det så kommer en vindpust och och allting är nere på bordet och du får börja om ifrån början. Så känns mitt liv just nu, som om allting jag gjor bara är borta! Finns inga ord, inga tankar ingeting just nu allt är bara en stor TOMHET!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: shanne

Jag hoppas allt blir bra för digg..

2009-10-20 @ 20:36:00
URL: http://sdj.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Det där låter inte bra... :/



Sv: Okej, men mig är det jätte bra :D

2009-10-20 @ 21:05:19
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: ina

Det svåraste med det här livet är att leva i det.

Livet är inte en dans på en ros. Allt det du har förlorat, allt du har kämpat för finns det en minning. Okeej jag tror på det.

Men glöm allt det dåliga. Tänk på dom roliga stunderna du har haft med din familj och dina vänner.

På något sätt tror jag att en minut av lycka är allt man behöver för att kanske orka le och kämpa sig upp. Kan hända 1000 saker och jag vet att du kommer hitta din styrka att klara av det.

Ta ut allt du känner idag och lev:) jag vet att det är lätt att säga saker, men jag tror på dig. Vad som än händer kommer jag alltid finnas där för dig. (till och med när du säger att jag är knäpp;)? <3

älskar dig gumman

2009-10-20 @ 23:56:48
URL: http://inay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0