Ursäkta



Förlåt för mitt utbrott jag hade i inlägget tidigare men jag är så förbannad just nu och kriget har bara börjt för min del. Sitter och chillar med min systeryster just nu och tar det lungt. I morgon blir det träffa älsklingen, sen får vi se vad som händer. Och ursäkta till inlägget som min syster skrev till min GAMMLA SÅKALLADE VÄN.. skriver lite senare innan går och lägger mig


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Gabriella

sv: vilken härlig bild!=) innan hade jag praktik på en skola å nu har jag snart varit 2 veckor på en förskola. sen blir det tillbaka till skolbänken. men är jättekul, man lär sej massor! vad gör du för nåt? åh ja, tack för påminnelsen, jag får kolla tv4:as hemsida=) kram

2009-11-24 @ 22:56:13
URL: http://elephantzoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0