Sjuuuuk!

Kom hem halv 8 i morse, igår va jag i södertälje med Barbie. Va hemma hos Bassam  med 2 av hans kompisar och chillade, kollade på idol, dom spelade kort, chill drack och snackade en massa till kl 5 tror jag. Sen så rörde vi oss hem och ja de tog två och en halv timme men men. Vaknade kl 4. Men de va mysigt, bytte julklappar med. Ska lägga in bild sen på det.

Tog ju även sprutan igår emot influensan, så jag har blivit sjuk. Mår illa, huvudvärk,trött,fryser,feber kan det inte bli bättre? haha neeej. Så nu ska jag dra mig emot sängen så hörs vi kanse senare idag, ska försöka bli bra nu!






Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Maya Melissa Arfvidson

Usch, jag blev sjuk av sprutan jag med.

2009-12-13 @ 19:20:03
URL: http://mayamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0