Godnatt

Har suttit och tänkt ett tag nu, på kort tid är det jätte många som har sakt till mig att jag måste få professionell hjälp så att jag kan gå vidare ifrån allt som har hänt mig, men jag har inte velat/orkat. Har känt att mina vänner & familj finns för mig när jag behöver prata. Men nej även fast många finns dära så är det inte samma sak. Har bästemmt mig nu. Från och med nu ska jag tänka på mig själv och se till att jag kan ha de bäst, sen p ådet nya året ska jag leta efter den hjälpen som jag behöver, och den som jag känner att jag kan lita på och prata/få hjälp av. Men allting kommer med tiden, men allt ska blu underbart eller mycket är redan underbart. Men inte allt.

Så nu ska jag lyssna lite på musik sen ska jag faktist lägga mig i sänge, först plocka fram klädder. Hoppas ni får en bra kväll, hörs i morgon puss på rumpään

 


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Becca med C

Svarar på det du kommenterade senare.

Jag tror egentligen att vi är ganska lika du&jag. Alla säger till mig att jag också behöver söka proffesionell hjälp.. Men jag har vägrat. Jag hamnade t.o.m. på psyk-akuten en gång. Det bästa man kan göra är att prata ut med någon man litar på. Eller att sitta och skriva av sig. Bara man får ut det på något sätt. Däremot ska man inte ta ut all skit så att det blir ilska mot andra. Så man börjar slåss osv. Många av mina vänner har gjort det felet. Din grej är bra! Man ska tänka på sig själv, och leva dagen som att det vore den sista. Det försöker jag göra varje dag. Inte så lätt ibland men man måste bita ihop. Tyvärr är livet hårdare för vissa.. Vilket är så jävla orättvist så det finns inte. Tänkte bara säga att jag finns här om du vill snacka. Även fast vi inte känner varandra, så kan det vara nice att bara snacka någon gång. Om allt från himmel och jord. [email protected] är min msn <3 Kram på dig gumman

2009-12-13 @ 21:45:35
URL: http://bmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0