Vila i frid 23/8-2008

På söndag är det ett år sen du försvan ifrån den hära jorde. Man rukar ju säga att dom finaste människorna går bort först, och börjar tro mer och mer att det är sant efter som alla mina finaste försvinner först! Du om någon Jonas skulle leva hära vidare, för din familj, din son, dina vänner. Men tyvär så tog gud dig förtidigt. Hoppas att du har det bra dära uppe nu.
I helgen som kommer ska jag gå till din grav och lägga en blomma vet bara inte om jag ska gå ditt på Lördagen eller söndagen får se. Men jag kommer i alla fall att komma till dig.


När jag hör den hära låten tänker jag på dig
Vila i frid storebror

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0