Ute hela dagen

Aa drog ju till skolan igår, men när jag kom frma så hade vi ingen skola såg Mohammed i skolan idag inte sätt honom på länge. Men jag & Cissi drog där ifrån satt och snacakde lite sen åka vi till Solna och hälsade på Jonii, satt där ett bra tag snacakde massa skit och han bjöd oss på mat. Gott gott vi drog där ifrån runt 4 tror ja klockan va.

Möte Barbie i solna och vi tog bussen till kyrskogården och gick och köpte blomma, och gick till min brors grav och la den blommam dära, vi gick runt en stund och pratade dära se drog vi till bussen. Tror vi satt i den dära bussen i en timme inna vi kom fram haha! Åkte hem till Barbie hjälpte till och städa och käkade.

Vi gick ut och skulle gå på promenad, men han bara komma till centrum där vi träffade på Christina & Paula satt och snackade med dom en stund, sen köpte vi Varm chocklad och gick runt till Kärrtorp där Christina och Paula gick hem och jag & Barbie drog och träffade Becka, Anna och Cattri. Satt  och snacakde massa skit som vanligt haha.

Kom hem och snackade med J i telefon och han fick en på bättre humör den gullungen.

Ja de va min dag igår de:)


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0