Nu är jag jävligt trött på dig & ditt snack!

Gå vidare va fan är ditt problem igenkligen ? undrar hära vem det är som är snorunge igenklingen, aa jag ber andra snacka med dig åt mig för jag VILL inte ha med dig att göra förstår du inte de? Det är DÄRFÖR jag ber andra att säga åt dig. Du säger att du har gått vidare haha men det värkar ju fan heller inte som de efter som attt du sitter & skriver om mig i din blogg, de e synd du snackar om mi go mina vänner bry dig inte okej ? Kolla själv runt omkring dig istället för att bry dig om mig. För du är inte ensam om att ha folk som snackar skit. Låt mig och mitt bara vara så som du går och säger att du har gått vidare snälla va fan gör de då! Är så trött på att höra att du sitter och skriver i din blogg om dig, bara för att vi inte är vänner längre så behöver du inte sitta och skriva om mig, jag gjorde de en gång sen tog jag bort de! Men du värkaar tydligen tro att alla mina texter handlar om dig men nej tyvär så äre inte. Så lägg ner och gå vidare och bry dig om dig SJÄLV! Ochnej tyvär jag sitter inte om är beroende av dig o ditt liv och din blogg, jag gör nått med mitt liv och är ute ja bad dig dra åt helvete och då skulle jag nte sitta och spana in din blogg så tyvär.

Det vara mitt ANDRA och SISTA inlägg om dig!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: emelie

för det första, mina texter handlar inte om dig!

för det andra så tycker jag att "mogna" tjejer som du ska kunna snacka även fast du inte vill ha nått med mig att göra, det är inte så jävla svårt ellerhur? barn beter sig värre än dig faktiskt, kolla vad du skriver + vad vet du om att jag har gått vidare eller inte, och ja ska säga en sak till dig nej jag har inte gått vidare för du va en av mina bästa vänner, men tydligen har du gått vidare så det är ju bara beviset hur mycket jag betydde för dig eftersom du har gått vidare så snabbt, men what ever, de jag ville komma fram till är att jag kankse har skrivit om dig 2 gånger i min blogg, men de sista inlägget va inte om dig, så snälla ta inte åt dig, så nu har jag sagt mitt och du behöver inte snacka med mig mera, :) HÄÄÄÄYYDÅÅÅ. :P

2009-08-29 @ 00:47:18
URL: http://emeliethequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0